Mezei Eszter írása


Használd ki a jó időt és menj ki a szabadba, amennyit csak tudsz. A természet a legjobb konditerem és a D vitamin raktáraidat is fel tudod tölteni. Minden egyes edzésed garantáltan tartogat majd új élményeket számodra, hiszen mindig változhat a táj és az ebből adódó edzésintenzitás is. Magad választhatod meg az intenzitást is. Sétálhatsz egy nagyot sík terepen vagy választhatsz egy keményebb emelkedős túrát és biztos lehetsz benne, hogy másnap kőkemény far és comb izomlázad lesz. 🙂

A D-vitamin pótlást is megoldod, ami azért is fontos, mert a D-vitamin egy nagyon fontos, zsírban oldódó vitamin, ami a vér kalcium- és foszforszintjének szabályozásáért felel. Amikor nincs belőle elég a szervezetedben, a csontjaid ásványianyag-tartalma is alacsonyabb lesz. A szakemberek naponta 2000NE D-vitamin bevitelét ajánlják, és egy 60 perces edzés alatt bőven feltöltheted a raktáraidat a napsütésben. A madárcsicsergés, friss levegő, virágok illata akkor is megnyugtat, ha mondjuk egy stresszesebb (iskola, ovi kezdés…) időszakban vagy. Ha egyszerűen csak magányra, csendesebb környezetre vágysz, azt a szabadban megtalálod.

A szabadtéri edzéseknél nincs pénztárcabarátabb megoldás. Magadra, a két lábadra és egy kényelmes cipőre van szükséged. Mielőtt nekivágnál túrázni vagy szabadban futni, mindig tervezd meg az útvonalat, amit meg szeretnél hódítani. Legyen nálad egy kulacs víz és a mobilod feltöltve! A bemelegítésről se feledkezz meg, legalább 10 percben mozgasd át az ízületeidet és a végén a nyújtást se hagyd ki!

Jó edzést!

Képek: pixabay.com

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük